نوشته کیم سونگ یئون
سئول، 14 ژوئن (یونهاپ) -- باربری های کره ای از کامیون داران خواستند روز سه شنبه خود را با سیستم مذاکره کنند، و تاکید کردند که و معامله گران می توانند اختلالات بار را کاهش دهند.
نشان دهنده 70000 فرستنده، کاهش در فروش است، زیرا هزاران کامیون دار تا پایان انقضا و تضمین یارانه ها راه می رفتند.
این اعتصاب در روزگار خود باعث ایجاد اختلالاتی شده است و بخشهای کره، فولاد، خودروهای موشکی و پتروشیمی 1.6 تریلیون وون (1.23 میلیارد دلار) خسارت گزارش کردهاند.
در کنفرانس خبری انجمن کره، "مواد کلیدی که اتفاقاً عرضه میشوند، در آن زمان به مشتری تحویل داده نمیشوند. محمولههای خروجی که با هیئت منصفه کوچک روبرو میشوند، بهطور عمده لغو میشوند و خرابیها ادامه مییابد."
که و صادرکنندگان متوسط، اعم از تولیدکنندگان کشاورزی و تولیدکنندگان، در صورت ادامه اختلالات سنگین، ممکن است ضرر کنند و ادعا کنند که لغو موارد ممکن است ضربه بزند.
گفت: "ما به شدت کامیون داران را به طور گسترده تر و اول از همه، تقویت متوقف شده و مذاکرات یک توافق برد-برد." کامیونهای 22000 نفری، دستمزد تضمینی است که رانندگان بر اساس هزینهها دریافت میکنند.
کامیون داران و چهار دور مذاکره داشتند مانع سازش شدند.
نرخ حمل و نقل در سال 2020 به مدت سه سال با هدف جلوگیری از اعمال انفجاری، از جمله مانع از اضافه بار و تضمین نرخ برای کامیون داران معرفی شد. امسال است.
فرستندهها وانمود میکنند که خطراتی دارند، با این حال، در عوض هزینههای جک در نزدیکی به ترتیب باعث 43 درصد بار کوتاهمدت در مقایسه با سال 2017 میشود.
فرستندهها دستورالعملهایی را ایجاد میکنند که هم کامیونداران و هم حملکنندگان را درگیر میکند.
روز دوشنبه، محمولههای روزانه شرکتهای پتروشیمی به دلیل اعتصاب 90 درصد کاهش یافته بود. ترمزهای برقی 5400 خودرو در هر تحویل بوده است.
POSCO کره فعالیت محصولات ارسال نشده در کارخانه های خود را متوقف کرد.
شرکت خودروسازی هیوندای در کارخانه خود در اولسان، 400 کیلومتری سئول، پروازهای بلندی دارد. شرکتهای سیمانی بهطور لحظهای فعالیت واحدهای خود را به اتمام رساندهاند تا ظرفیت خود را افزایش دهند.
[email protected]
(END)