نام تجاری (BMG) دارای مجوز طولانی مدت است که متعلق به گروه Frasers است، طراحی، سازنده، و انواع متا کهکشان و دسته بندی تاری جهانی AW23.
BMG جک ویلز را که در نزدیکی Frasers به مبلغ 12.
8 میلیون پوند در یک پیشبسته دولتی مدنی بارونی 2019، لباسهای بچهگانه 2020 خریداری شد، برای همه چیزهایی که نامزدی میبیند که یک سالخورده این پیشنهاد را اضافه کرده، کار کرده است.
BMG شرکای دارد که این گروه EMEA AW23 را در بازارهای هدف 2024 و بعد از آن عرضه می کند.
Jason Illingworth-Eames، BMG، گفت: "جک ویلز برچسبی است که در سطح جهانی طنین انداز می شود.
ما وارد بازارها و بازارهایی هستیم که در آن ها حرف اصلی شناخته شده و تثبیت شده است.
در چه راهی شرکا، ما موظف به اراده و توانمندسازی امضای دهه هستیم.
»
یکی از سخنگویان ویلز اضافه کرد: «ما در حال توسعه و شکل دادن به متخصصان صدور مجوز، گروه سنگ چخماق و فولاد هستیم.
این موقعیت طنز ماست، با چه نامی گروه بندی می کنیم و به مصرف کنندگان می رسیم، در بریتانیا و در سطح بین المللی.
برند در حال صدور مجوز است که به طراحی، تولید و توزیع لباسهای بچهگانه بن شرمن، ال جونیور، فرانکلین و مارشال، کوتور، پنگوئن و یو.
اس.
پولو اسن میپردازد، به این ترتیب اکنون صاحب برندهایی پس از این مد Penfield، Duchamp و Peckham Rye است.