شرکت بازرسی جرثقیل - آموزش بازرسی جرثقیل سقفی

یکی از خدمات اصلی موسسات گروه بندی در سطح جهانی، تفتیش سازه و ماشین آلات شناورها از نظر لختی و کیفی برای حصول اطمینان از سطح ایمنی قابل قبول در انطباق با شرایط عملیاتی می باشد. سازمان رده بندی آسیا خدمات بازرسی های رده بندی شناورهای زنده را پس از انجام بازرسی براساس قوانین انحصاری نهاد با صدور دو گواهینامه بدنه و ماشین آلات در بالاترین سطح امنیت می نماید. گواهینامه های کلاس بندی صادره از اداره رده بندی آسیا برای مالکان، صاحبان بار، کنسرسیوم های بیمه و مراجع بندری و پرچم اطمینان لازم از ایمنی ساختار سباح را فراهم می آورد.

در راستای تامین ارتباط مناسب با مشتریان خدمات رده بندی، امکان بهره برداری مشتریان از نرم آلت اختصاصی گروه بندی آسیا با عنوان COMPRO فراهم آمده است. قابلیت های این نرم افزار برای مرجع‌ها قانونی و ذینفعان شناورهای تحت کلاس دسته بندی آسیا شرایط مناسبی فراهم آورده است تا به صورت روزآمد از واپسین چگونگی شناور در بازرسی های صورت مغموم آگاهی عملکرد نمایند. رده اسیر چرخاب با مداقه به نیازمندیهای مدیریت ناوگان مشتریان در کوه طور مداوم ازدیاد و توسعه استحقاق های نرم افزارهای رده بندی را مدنظر دارد.

عجیب ترین حادثه های جرثقیل و تاورکرین

چک لیست بازرسی جرثقیل موبایل | پاورپوینت جامع سلامت جرثقیل -- جذاب ترین

5-5-8- کلیه تعمیرات جزئی و کلی می بایست توسط واحد تعمیرات و نگهداری ماشین آلات صورت گرفته و اقدام به تعمیر جرثقیل از سوی اپراتور/ راننده و دگر اشخاص غیرمجاز می باشد.

5-5-9- راننده/اپراتور باید در طی عملیات نقل بار نیوشه لازم جهت جلوگیری از وارد گردیدن ضربه یا هر سنخ بار جانبی به بازو یا سازه جرثقیل بعمل آورد.

5-5-11- از اسباب ایمنی جرثقیل مانند محدودکننده های تکان نباید بمنظور متوقف نمودن آن استفاده شود.

5-5-12- کلیه جرثقیل های سیار می بایست مجهز به چراغ های هشداردهنده بوده و این چراغ ها بایدکاملاً قابل تشخیص باشند.

5-5-13- جرثقیل نباید در شرایطی که سرعت باد بیشتر از آنچه که در دستورالعمل جرثقیل ذکر شده بکارگرفته شود.

5-5-14- جدیت جرثقیل در شرایط نامساعد جوی (باران و برف) ممنوع بوده و در شرایط خاص، تحت اقدامات احتیاطی و با نظر مدیر HSE پروژه صورت گیرد.

5-5-15- تحت هيچ شرايطي نبايد از جرثقيل و افزار آن در بيش از ظرفيت ثبت شده بر روی آنها استعمال شود. انجام LOAD TEST با پاس بیش از ظرفیت، تحت نظر مدیر HSE پروژه و کارشناس فني واجدشرايط جهت بازرسی مجاز می باشد.

روش بازرسی جرثقیل شرکت بازرسی جرثقیل

سازمان جهانی دریانوردی به عنوان اصلی ترین و فراگیرترین سازمان عالمگیر در راستای هماهنگی فعالیت های دریانوردی مابین کشورها قوانین و کنوانسیون های متنوعی را با اجماع کشورها  مصوب می نماید. کشورها با الحاق به این قوانین و کنوانسیون ها ملزم به اجرای و نظارت بر حسن انجام آنها می شوند. جمهوری اسلامی ایران به بسیاری از بااهمیت ترین کنوانسیون های بین المللی در زمینه های ایمنی، حفاظت از محیط زییست و حقوقی پیوسته شده است. حفظ وفق با قوانین بین المللی به منظور آسانی تردد ایمن در بنادر و آب راههای داخلی و بین المللی حائز اهمیت می باشد. مالکان شناورها و صاحبان بار با تامین اطمینان از انطباق شناور با قوانین و کنوانسیون های دریایی می توانند به میزان قابل نگرش به امنیت و تداوم فعالیت های اقتصاد دریانوردی خود اطمینان حاصل نمایند. مطابق قوانین اجرای مفاد این کنوانسیون ها با صیانت اسباب نظارتی و حاکمیتی به شرکت ها و نشریه های مشخصی که سازمان بنادر و دریانوردی تشخیص می دهد واگذار می شود. موسسه صف بندی آسیا در چارچوب قرارداد دایر با سازمان بندرها و دریانوردی مجوز انجام بازرسی ها و صدور گواهینامه های قانونی مربوط به کنوانسیون ها و قوانین زیر را دارد:

تاریخچه جرثقیل و انواع آن

مطالب برگزیده