یون با رهبران چپاولگر کره جنوبی و ژاپنی ملاقات می کند

نوشته Haye-ah

توکیو، 17 ساله (یونهاپ) -- به گفته وی، یون سوک یول روز جمعه با رهبران کره و ژاپن دیدار کرد و به صنایع پیشرفته، معادل نیمه هادی ها و باتری ها پیشنهاد داد.
/p>

یون در میزگرد 12 رهبران فعالیت طرف کره ای، رئیس سامسونگ جائه یونگ و رئیس هیئت مدیره SK چی تائه وون، و 11 نفر از طرف ژاپنی، رئیس شیمی-فیزیکی Sumitomo ماساکازو توکورا و مدیر عامل Mitsui & Co، تاتسو یاسوناگا، شرکت کرد.
br>

رئیس جمهور یون سوک یول (C) در میزگرد رهبران وظیفه خودخواسته کره و ژاپن در مأموریت ژاپن (Keidanren) در کشت توکیو 17، 2023، سخنانی را بیان می کند، در کنار همی کیم بیونگ جون (L) بازیگری همی به صنایع کره می پردازد، و کیدانرن به سمت ماساکازو توکورا می رود.
(یونهاپ)

«رئیس‌جمهور یون و جمع بین ملت‌هایی که ارزش‌ها را چندبحرانی است که در فضیلت جهان با آن مواجه هستند، و کره و ژاپن را شریک و اقلام، زنجیره‌ها، تغییرات زیربنایی، فوق مدرن و فناوری و امنیت نامیدند».
ریاست جمهوری گفت.

"او الاکلنگ را زیبا کرد و صنایع را بدون تمایز، تبدیل به نیمه هادی ها، باتری ها و وسایل نقلیه کرد.
" کیشیدا اصطلاح را مورد بحث قرار داد و راه ها و همکاری ها را مورد بحث قرار داد.

یون به جهان بینی بین صنایع کره و شرکت تجاری ژاپن (Keidanren) یک "صندوق آینده" و مبادلات اشاره کرد، انتظار پروژه ها و همکاری ها، و دوادیک قوی تر را دارد.
رابطه.

hague@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط (دوم دوم) بیز لابی می کند کره جنوبی، ژاپن روابط "صندوق های آینده" را مناسب می کند رهبران برتر تجارت کره جنوبی، ژاپن توکیو پیشنهاد مادونی (مرکز خبر) یون پیست تقلبی ایستاده کره جنوبی-ژاپن را قرار می دهد (مرکز خبر) ژاپن مانع از دسترسی کره جنوبی به ثبات هموسیکل، عدم قطعیت های بیز می شود (7th LD) یون "عادی سازی کامل" اشتراک گذاری اطلاعات در ژاپن را اعلام کرد

مطالب برگزیده