مارکهای مد و خردهفروشان بریتانیا را خنثی میکنند، مجموعههای بیوقفه و خریداران، فعالسازیها و تعهدات بدون مالیات - سندی که جوامع LGBTQ+ را در سراسر جهان جشن میگیرد. TheIndustry.fashion 15 برند را انتخاب می کند که جامعه LGBTQ+ هستند که متعلق به LGBTQ+ محصول 2022 هستند. ورساچه دوناتلا ورساچه و شِر در سال 2022 با یک کت و شلوار (تصویر بالا) که به درستی چرسچه بود، همکاری کردند. گروه جنسیتی که با هم همکاری میکردند، یک جو خوب متمرکز بر پرورش فضاهای شامل جنسیت برای هر جوان بود. پیشنهاد صلح این دو شامل تی شرت، گیره و جوراب است. قطعات شماره یک لوگوی رنگین کمانی ورساچه هیولایی هستند که چرساس آن را به سمت هوا می برد. چر در رابطه با این مجموعه گفت: «دوناتلا و یک عمر با هم دوست بودند. اعلیحضرت ما در نزدیکی LGBTQ حضور دارند و کمونیسمی را جشن می گیرند که ما را از بین می برد. ما یک سرشماری یک علت، و ما آن را. پریمارک پریمارک Primark's مجموعه 2022 خود را دارد که شامل یک "اوز" 1939 است. دسته یک تی شرت با ضمایر، پوک "مفتخر" و لوازم جانبی. سال 2022 به طور مشابه چهارمین ILGA Primark است و شریک جانبی 420,000 پوند کمک مالی را جشن می گیرد که امسال 150,000 پوند است. اخیراً، ILGA به دیالوگها کمک کرده است، یک تور یکساله بهمدت فرستاده ملل، شبکه، و ملل و جنسیت راهاندازی شد که صدها LGBTQ+ را در سراسر جهان تجربه و چالشهایشان را به ارمغان آورد. Boohoo / BoohooMAN Boohoo & BoohooMAN Boohoo در کمپین "Love Is Love" لباسی را کنار گذاشته است. Boohoo ادامه داده است که بدون جنسیت است، بنابراین برش هایی با سایت های دوتایی خود، Boohoo و BoohooMAN مواجه است. بوهو در انتشاری، چاپ را به عنوان نمونه ای توصیف کرد: «بیان مد بدنام». ادامه میدهد: «برای بستهبندی خانواده شناسایی LGBTQ، یک جشن گردهمایی و هویت، سبک شما ایجاد کردهایم.» Boohoo ادامه داده است که بدون جنسیت پس از رکود در سراسر دانه دو مهار سایت های خود است. 10 درصد از خزانه داری اوترایت، یک سازمان حقوق LGBTQ+ که به نقض حقوق می پردازد و افراد لزبین، همجنس گرا، دوجنسه و تراجنسیتی را نامطلوب می داند، اهدا کرد. افسانه ها افسانه ها در سال 2022، Fabletics یک سازمان 25000 دلاری GLAAD، بزرگترین سازمان لزبین، همجنس گرا، دوجنسه، ترنسجندر و تبلیغ کننده جهان است. این فایل به همین ترتیب یک کپسول «United Pride» ایجاد کرده است که سبکهای بنیادی یک Fabletics را عشق به خود و جامعه LGBTQ+ قرار میدهد. Festschrift شامل قطعاتی بدون جنسیت است که یک رنگین کمان را دوباره تصور می کند. کلی دوگان، پادشاه امپراتور و در Fabletics، اظهار داشت: «درج امسال سبک ها و آگاهی های خنثی از جنسیت را ارائه می دهد. و در Fabletics ارزشهای مساوی دارند، ما مشتریان رنگهای آنها و رنگهای آنها و فراتر از آن هستیم!» TOMS TOMS به مناسبت ماه افتخار، TOMS کفشهای اصلی خود را با رنگها و سبکها طراحی کرده است. سبکهایی که از Alp Mallow، Mallow Crossover، Fenix ons و Bellini، Fitzpatrick و Londyn دوباره میکس شدهاند. TOMS 1/3 تلاش های مردمی سود خود را داشته است. در این مجموعه، TOMS متعهد شده است که "هر دوره شرکتی را دور" نزدیک می کند، به عنوان مثال، سازمانی که LGBTQ + احتیاط 25 ساله را ارائه می دهد و به Colors نزدیک می شود. به پادکست مکاتباتی ما با TOMS charge و امی و سردار و ایان استوارت گوش دهید. UGG اوگ Ugg مجموعه رنگارنگ ویژه ای را راه اندازی کرده است که شامل دمپایی، لغزنده، هودی، شورت، جوراب و لوازم جانبی محصولات تمام جنسیتی است. خیریه جنسیت Maxi Slide، که رنگ های پرچم و ترانس را دارد. مشتریان آمریکایی آن را به صورت آنلاین هک می کنند، یک ژاکت پولک دار، یک پولک و یک پولک مصنوعی «شنیده شو» یک سفر و جزوه را راه اندازی کرد که 125000 دلار برای LGBTQ+ easiness The Trevor Project، که خدمات صدور 24/7 را ارائه می کند، راه اندازی کرد. علاقه به LGBTQ+ بی توجهی به سلامتی، داستان های آنها مبارزه می کند. آدیداس آدیداس در دو حزب LGBTQ+ استرالیایی کریس اندرو اسمال، آدیداس هفت مورد خود را به روز رسانی کرده است: اسلایدهای Adilette و کفش های کتانی Low، Superstar، Stan Smith، ring 80، Gamemode و Gamemode. هر یک از آثار هنری مطابق با کنشگران قیام یورک 1969. لکه غیرقابل انکار شراکت طولانی مدت آن، همجنسگرا هراسی و ترنس هراسی و بریتانیا است. Levi's Levi's Levi's یک عدد اتمی بوده است که LGBTQ+ احساس هویت در برابر جهان دارد. این اثر یک مجموعه بدون جنس و جین با الهام از سبک قدیمی ایجاد کرده است. Levi’s با ترسیم پیامها و علائم و پوسترهای دوران، دادههای خامی را ایجاد کرده است که «نسل فردا را هدف قرار میدهد». کانن شامل ژاکت های جین، شلوار جین 501، تی شرت های ضمایر و لوازم جانبی است. در این مجموعه، Levi's در مجموع یک OutRig 100,000 دلاری است (...)