هارپی و شرکت های رای

A از خدمات مشتریان، آمازون 89٪ و DHL رضایت 64٪ درخواست کرد.
همانطور که به کریسمس نزدیک می شویم، پادگان شرکت ها در حالی که خدمات خود را حفظ می کنند، با تقاضاها روبرو می شوند.
هر آنلاین به مصرف کنندگان اجازه نمی دهد شرکت ها را به طور خاص انتخاب کنند.
What.
co.
uk از 3,144 خریدار بریتانیایی در سپتامبر 2022 به طور تصادفی از تجربیات آنها در سال 2022 سؤال کرد و مشتریان نیز به ترتیب به شرح زیر است: آمازون - 89٪ رویال - 86٪ DPD - 79٪ Evri (که قبلاً parce que Hermes شناخته می شد) - 76٪ فدرال اکسپرس - 74٪ Yodel - 72٪ یو پی اس - 70% نیروی بسته - 70٪ DHL - 64٪ به همین ترتیب که مشتریان در مورد آن و بسته های جزئی اذیت می شوند.
اگر تحویل برنامه ریزی نشود، مشتریان مسائل را به تناسب توافق می کنند، قرارداد آنها خرید است، نه پیک.
اگر یک معیوب وارد شود، خریداران یک و بازپرداخت، تعمیر، تعویض.
علاوه بر این، در صورت رسیدن مشتریان و رسیدن به یکنواختی با توافق، هزینه آن را معوق کرده و نگه می دارند.
به دلیل عدم ترس از خدمات استافت، مصرف‌کنندگان شرکت‌های گزینه‌های تحویل را به‌عنوان InPost انتخاب می‌کنند که 4000 واحد را در بریتانیا مستقر کرده است.

مطالب برگزیده