آمار (ONS) مبنی بر اینکه مصرفکنندگان در ماه مه هزینههای خود را در بحبوحه تشدید بحران هزینههای زندگی کاهش دادند. پالسهای بازخورد نشان داد که هزینهها و فروشگاهها ناآماده هستند، فروش به ترتیب 2.3% و 1.1% کاهش یافته است، زیرا خریداران از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند. مقدار مرجع 2.2% فروش پوشاک را به طور قابل قبولی برای یک کالا انجام داد. TheIndustry.fashion به طور تصادفی با صاحبان فعالیت صحبت می کند که هزینه ها و هزینه ها چگونه است: شرلی لیدر، بوتیک لباس زنانه مستقر در پیترزفیلد، و رز: "فروش ماه مه و ژوئن بوده و بی تفاوت هستند و فاصله دارند. قدمت ما در مقایسه با گذشته این امر به فروش ما کمک کرده است. سربار یک نگرانی است، البته. ما که مشاغل حمل و نقل. "ما مهر و موم ما و بودجه ما برای پیشرفت دو برابر می شود. قیمت لباس و هزینه ها نیز افزایش می یابد. اگر انجام شود، ما کسب و کار. به صورت محلی، موقتاً بپذیرید که پرونده شوراها مجموعه ای از میدان ها و خیابان ها را تشکیل می دهند. امری پیشنهادی را به جهان ما در حالت پایدار می آورد که مجمع مشتریان را به آن دعوت می کند. هلن ویلیامز، در بوتیک عروس ویلو مستقر در میدلویچ: «در طول کووید سختترین بخش بود، بخشی که ما رانت تولید داشتیم. در صورت وجود، هزینه ها و سربارهای کسب و کار حمایت کننده خواهد بود. در صنعت عروس، آیا عروسی های آنها در سال 2023/24 در هر صورت بودجه آنها بخش افزایشی است. Racheal Straughan، بازار مستقر در نیوکاسل تاین، Mayfli: «همه کسبوکارهایی که ما از فروش آنها در نظر گرفتهاند، به نسبت مصرفکنندگان در حال خرید اقلام ضروری هستند. ما این کار را انجام می دهیم 200 فروش در 40 و کارمند داشته است. جاهایی هستند که حتی افرادی مانند شرم خوار که تخفیف می دهند و خرده فروشان بازاریابی هستند، امواج را در مقابل آن قرار می دهند. غول های آنلاین یک انحصار هستند.» جیمی راکهام، گروه تجاری صحنه بریتانیا، نه آمازون: ما یک افشاگری هستیم و با این سرعت، با غول هایی مواجه می شویم که قیمت سهام خود را پایین می آورند و زنده می مانند. کسبوکارهای جلالی بزرگتر میشوند، مستقلها آنها را دارند. نیمه دوم ما فروش و هزینه مواد زندگی است. با دیدن آن هزینه هزینه می شود. دارند و مشاغل خرد خود را دارند و هیچ چیز نیست.» الیزابت مک کویلان، مشاور متخصص جواهرساز در Boho Silver: جای تعجب نیست که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای بر اساس هزینه تصمیم گیری می کنند. ما یک فروش دیده ایم. خرده فروشان تخفیف می دهند، کسب و کارها با هم رقابت می کنند. ما مشتریان بازگشتی داشتیم که از نرخ های مطلوب درخواست می کردند، که دشوار است. ما مشتریانمان، اگرچه نمیتوانیم آن را به عقب برگردانیم. ما به عنوان یک کسب و کار حرفهای جواهرات، هزینهها را به چه شکلی افزایش میدهیم، با چه قیمتی به عنوان صنایع. این هزینه هایی است که ما سربار خانه، بسته بندی و ارسال می کنیم. این یک گودال بی پایان است.» نیکی کولیر، شرکت پوشاک بچهدار سادبری، BiNibabies: به عنوان یک خردهفروش، ماههایی که در ماه می و ژوئن فعالیت میکردیم، بودهاند. من 60 درصد از همتایان خود را به صورت آنلاین و فروش آنلاین دیده ام و به طور منطقی علت آن است. ما نمی توانیم با قیمت های فروشگاه ها مبارزه کنیم. ما به طور مداوم 50٪ چالش فروش را به جز این ضرر ایجاد می کنیم. عهد و پیمانی که حس عبور در کنار ما است، پایدار نیست.»