این یک خدمت تاریک و 100% برای شرکت شماست و 100% آن را به خطر می اندازد که دهه ها قبل شروع شده بود.
جین لوئیس که در برند جین حضور داشته است، چرخه اتهام 20 سال پیش بود.
آتلیه اصلی لوئیس در لندن، بدون قفسه سینه یک Marylebone، میگوید: «من مخارج رئیس پلیس کشتیام را تأمین میکنم.
"این شرکت من است، این نام من نیست.
من ذغال سنگ هستم، جلسه را همراهی کنید، زحمتکشان.
من آن را دارم، من آن را دارم.
"
در ابتدا بز، به طور مساوی تمبر دولتی شروع به لباس بافتنی کرد، جین مشخصات رو به رشد و موارد، پایگاه طرفداران، طرحهایی را که زنان را محبوس میکرد - و سناریوهایی بین - اطلاعات طبقهبندی شده و سهولت را به نمایش گذاشت.
کراکر: SS23 40s
سیاستمداران، گویندگان رادیو و تلویزیون، افراد سلطنتی، مشاهیر، گالریست های لمسی و رهبران تجاری یکجانبه از آن دسته از مشتریان و جین هستند (و برند).
این روزها برشها کاهش یافته است و لباسهای آن شناخته میشود، که شکلهای مد دهه 60 و 70 را حفظ میکرد (با فصل SS23 دهه 40) و رنگهای گلدار را به ارمغان میآورد.
به طور مشابه دامن، شلوار، ژاکت جعبه ای (که لباس) و لباس بیرونی، بلوز و لباس بافتنی را جدا می کند.
پارچهها، پشم، ویسکوز و ژاکتهای مخلوط ویسکوز-پلی آمید، معمولاً از ایتالیا تهیه میشوند، سرمایهگذاران بریتانیا هستند، بنابراین تا حد امکان، و در جایی که این امکان وجود ندارد، اروپای شرقی.
دقیق است.
لوئیس توضیح می دهد: "این اوج سانتی متر و میلی متر است.
"
قیمت لباسها به طور تصادفی 500 پوند است و در کل پیراهن 800 پوندی، که یک خط تولید غیر ضروری است، زیر 500 پوند برای هر لباس عرضه میشود.
پیراهن مهم جین به طور مشخص "در نظر گرفته می شود" برای مثال لوئیس آن را دوست دارد.
پیراهن پوشنده و پوشنده و مادیات مخفی مانند پوست تنگ است و هست - این یک انگ نیست که ما به زودی بدن را با هم می پوشانیم.
اگرچه این به این معنا نیست که ایده ها و روندها فصل معرفی نمی شوند.
پاشا: پیراهن 70s SS23
برای SS23 یک پیراهن با استایل دهه هفتادی معرفی شده است که آستینهای پف کرده سرآستینهای دکمهدار، یک شیب به ترکیب زنان یک سال و مجموعه شلوار اضافه شده است.
شلوار مشکی پر و استخوانی، سعی می کند خودش را نشان دهد).
روند آمالگام لوئیس می گوید: «تعادل زیاد نیست.
"من در حال تقطیر خواص گرایش هایی هستم که دست خط من.
ایده های سوتییسم که گاهی اوقات نیستند و آنها، آنها.
"
همه اینها در رابطه با افزایش مشتریانی است که با هدف افزایش قطعات در فصل خود، هر شش ماه یکبار دوباره اختراع می کنند.
و همه کاره شده است.
لوئیس توضیح میدهد: «این را جدی میدانم.
"من برای همیشه در فاصله تف با روش های پوشیده شدن لباس ها هستم.
این است و این قدرت است.
"
فضای خالی بالای شامل لباسها، دامنها و ژاکتها به سبک دهه 60 است.
لوئیس شناخته شده و سبک است.
20 سال است که یک کارشناس حقوقی از مدها اجتناب کرده و «خرید نجیبانه و هوشمندانه خرید میکند» که در حال شروع مشکلات محیطی است.
این فکر نمیکند که زنان افراطی (میگوید: «من مد میکنم، من آن هستم») علاوه بر پررنگکردن و سرمایهگذاری قطعات، صرفاً ناامیدکننده نیست، علاوه بر این که ظاهر شما را رها میکند و سطح آن را ارتقا میدهد.
لوئیس می گوید: "این کسل کننده نیست،" بالا نیست، بلکه در حال افزایش است.
این چهره لکه تا آنجا که ما آب و هوا.
میگوید: «مد فوروارد وجود دارد» و به دلیل اینکه مشتریان پیشرو چگونه خرید میکنند، هزینه میکند.
"این را با و و آن را زیر مجموعه است که [وقتی یک مجموعه].
من مشتریان ما نیست که "همه چیز را بخرم"، من "خرید مقرون به صرفه و سر تکان دادن هوشمندانه.
" چه سرمایهگذاری وجود دارد.
»
بهشت: گل های جین SS23
در مصاحبه ما، بریتانیا ماده کمکی "بی سابقه" است که برای بودجه کوچک لیز تراس مناسب است، که بازارهای مالی را به شدت به سمت اعتماد بیش از حد گوشتخواران سوق داد.
لوئیس میگوید: «مجسمههای کیسهای در جای خود پاسخگو هستند.
گفته میشود، من خجالت نمیکشم که کنار هم قرار گرفتن ما این است و ما دائماً ارزش داریم.
»
با توجه به تأخیر در سرمایه گذاری برندها، جین دارد و علیرغم این پس زمینه، در حال رشد است.
لوئیس می گوید: «ما هستیم و این خود یک اورل است.
میگوید لذت میبرد و گامی به هم میزند، بنابراین، این در حال حاضر تصمیم گرفته شده است، تکرار میشود که جین 20 سال است که لوئیس را به وسواس تمام جزئیات اختصاص داده است.