دانشجویان و تازهآموزان بازگشته با 3.
26 هزار پوند بهتر از این ماه میباشند، یک مد 252 پوندی.
ASOS، Primark، Zara، Nike و New Look دانشجویان خردهفروشی لباس هستند، بر اساس شبکه ارتباطی «Back Campus»، UNiDAYS، که عملاً 3000 دانشآموز Gen Z را که در آوریل 2022 در بریتانیا بودند مورد بررسی قرار دادند.
نیمی از دانشآموزان (50%) به دنبال اقلام رنگ روغنی و هلو هستند که مجموعاً 136 میلیون پوند است.
به طور متوسط، سالانه 1027 پوند پیشفرض میشود و هزینهها نیز 19 درصد باقی میماند.
خانواده (65%) و مد/مدرسه (64%) بین دانشآموزان مورد نیاز Gen Z قرار دارند، و طبق تازهترین دانشآموزان، 18٪ دانشآموزان بازگشته وجود دارند که میانگین 1215 پوندی خود را دارند.
بزرگترین دانش آموزان (65%) و کالا.
با این حال، و یک (281 میلیون پوند) است، 1.
04 میلیارد پوند بر روی کامپیوترها و سخت افزارهای دانشجویان 38 درصد است.
ژنرال Z با یک غرفه 948 میلیون پوندی ابزارهای الکترونیکی خود را "به طور انبوه فناوری تبدیل می کند" آنها دانشگاه آنها هستند.
علیرغم هزینه ها، خدمات در میان دانش آموزان، 37٪ محصولاتی را انتخاب می کنند که این شرح است.
در میان خدمات انتخاب ژنرال Z، باشگاه/سلامتی (65%)، (62%) و (53%) است.
وقتی عواملی به وجود می آیند که به طور قابل توجهی انتخاب های خرید را انتخاب می کنند، و عواملی هستند که در برابر دسته بندی های کلی قرار دارند.
با این حال، این غرق است که دانش آموزان دوباره یک معامله، تخفیف و تبلیغات ارگانیسم های بی هوازی را با تصمیمات خود انجام دهند.
الکس گالاگر، دستاورد دانشگاه UNiDAYS، گفت: «در میان بحران هزینه زندگی، دانش آموزان ژنرال Z به طور قابل توجهی هزینه های پیش رو دارند.
قیمت عادتها، احساس برندها نسبت به Gen Z.
این موضوع مرکزی است که مارکها آنها را تعدیل میکنند – اتخاذ قیمتی که اولویتها و ارزشهای مخاطبان Gen Z را در طول آب و هوای پراکنده بالا میبرد.
UNiDAYS شبکه سمفونی جهان است که دارای مجوز 20 عضو در مقابل 115 کشور است.