بانک دریا انگلیس به بریتانیا در مواجهه با رکود هشدار داده است.
این است که سه ماه این و تا سال 2023 کاهش یابد.
در پیشانی جذب شده، نرخ های خداحافظی در 27 سال، 1.
75٪، قیمت های شانسی زمانی که تورم 13 است.
این غافلگیرکننده نیست، اگرچه بله، خداحافظی با بیماری همه گیر، اضطرار توقف و کاهش اعتماد به نفس لذیذ.
به جای پرتاب ناامیدی خود، خرده فروشان مازاد طوفان هستند، همانطور که سیوبهان گهین، و استراتژیست های پرخور رولاند برگر اشاره می کنند.
Siobhan Gehin، استراتژیست Roland Berger، میگوید: «خردهفروشان در مجموعه Adamite خود هستند و بدون وقفه در مورد آنچه مصرفکنندگان میخواهند تحقیق میکنند و به تأمینکنندگانی نزدیک هستند که ماههای آینده را نفی میکنند.
»
گهین میگوید: «خردهفروشان بین حفاظت از حاشیهها و حفظ وفاداری افراد، درگیر میشوند و تضمین میکنند که رکود را اشتباه نکنند.
«این بینش و انضباط است.
قیمتگذاری دو جانبه، خردهفروشان ارزش رقابتی دارند، که تبلیغاتشان، مجموعهها و فناوریهای خود را در هر کجا که عملیات میکنند تسلیم میکنند.
«خردهفروشان با مشتریان و تأمینکنندگانی که بهدرستی مسائل را انجام میدهند، به شیوهای مشترک گفتگو میکنند.
شرکتهایی که نوآوری میکنند و شرایط را تغییر میدهند، برندگان باقی میمانند.
"
سیوبهان گهین، رولاند برگر
در اینجا 5 امتیاز کار کارکنان آمده است
به بهینه سازی قیمت گذاری و تبلیغات برسید
خرده فروشان محصول را با دقت افزایش می دهند و توصیه های خریداران بر اساس تجزیه و تحلیل، آنها و عملکرد آنها یافت می شود.
کلید به منظور آماده سازی برای تلاش و مخالفت با مشتریان از دست رفته، به میزان اندکی نظارت شود.
محصول و بهینه سازی
خردهفروشها رفتارشان را با خطاهای ناهارخوری تجزیه و تحلیل میکنند، یعنی اینکه مشتریان کجا هستند و کجا هستند - و تامینکنندگان بر این اساس محدودهها را کلید میزنند.
زیان فروخته شده را مدیریت کنید (COGS)
این است که خرده فروشان هزینه های خرید محصولات را با هم ترکیب می کنند.
این محیط، مواد را سخت می کند و با تامین کنندگان مذاکره می کند.
سهام یک مسئله مهم است: خرده فروشان در طول کووید-19 به عنوان سهام کارآمد بازپرداخت صرفه جویی در زمان استفاده می کنند.
هدف ایالات متحده، که در ماه مه 2022 با استناد به «دستههای فروش پایینتر از حد انتظار» و کاهش قیمتها، یک یخچال برقی و خردهفروشیهایی که توالتها را به سرعت عرضه میکنند، تأمین میکند.
سطوح به صورت همسرانه کنترل شده و راهبردها اتخاذ شده است.
هزینه و کنترل
با هزینهها، ابتکارات پایداری ممکن است به حیات خود ادامه دهد.
همانطور که مشتریان و کارمندان به طور فزاینده ای در مورد پایداری بیش از حد نگران هستند، این مزیت را افزایش می دهد: هزینه ها و یک تجارت پایدار از نظر زیست محیطی.
یکی فروشگاهها و مراکز پانلها است که در مورد توالتهای شیمیایی یک سرمایهگذاری تحریکآمیز است.
بهینه سازی فروشگاه
رکود و بحران خلاء نیست.
ما خواستهها و پیشرفتهای کاربران، نگرانیهای پایداری، فروش آنلاین، فرمتهای مناسب، و گزینهها.
خرده فروشان با استحکام و ارزیابی دارایی خود، فرمت ها و فرمت های خود را آزمایش می کنند، این تقاضاها و مشتریان در حال تغییر و بازدید از فروشگاه ها هستند.
مالی و همه با ارزش باقی می مانند و در صورت لزوم، فروشگاه ها خفه می شوند و تجارت.
تصمیمات محدود کننده در تمام طول مدت با تجزیه و تحلیل و نه از طریق معیارهای مالی زندگی می کنند.
اطلاعات بیشتر رولاند برگر را اینجا بیابید.