کت و شلوار سیاه راهنمای خرید کت و شلوار مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟

سرویس پُرُو و خرید کت و شلوار در منزل و محل کار

کت و شلوار سیاه راهنمای خرید کت و شلوار مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟

در میقات استفاده از اکسسوری در ضلع شرایط و مقررات ، مرز باریکی بین تعادل و زیاده‌روی بود دارد. از اکسسوری های کلاسیک و مینیمال استفاده کرده و رنگ آن ها را به نحوی انتخاب کنید که مکمل رنگ کت و شلوار تان باشد. برای مثال اگر کت و شلوار تان سورمه ای تیره باشد، اکسسوری های قهوه ای رنگ، گزینش بر خواهند بود. همچنین به‌خاطر کت و شلوار تیره از اکسسوری مینیمال قره رنگ، و از بهر کت و شلوار های روشن، از اکسسوری ها قهوه ای روشن استفاده کنید.

اکسسوری های فراوانی برای استفاده در کنار کت و شلوار وجود دارد. از اکسسوری های معمول گرفته تا آنهایی که می توانند کوچکترین جزئیات را به استایل شما افزون کنند. استفاده از ساعت، کمربند، و گاها کروات بی‌اندازه مهم است. البته  همیشه ضروری نیست، مخصوصا در مواقعی که می خواهید رسمیت ظاهرتان را تخفیف داده و خود را به استایل کژوال نزدیک تر کنید. استعمال از عینک آفتابی نیز به تمایل شما بستگی دارد، اما در روزهای آفتابی بسیار توصیه می شود. استفاده از مواردی مانند کلاه، دستمال گردن، پوشت، دستبند و جوراب های طرح دار یا رنگی نیز کاملا به خود شما بستگی دارد. البته استفاده از این موارد به مدل و رنگ کت و شلوار تان نیز بستگی دارد، چون قرار است در این زمینه افراط نکنیم.

کت و شلوار ژاکارد دخترانه نکاتی که حتما برای انتخاب کت شلوار مناسب باید بدانید! 

ایضاً به‌قصد انتخاب کت و شلوار با دو ردیف دکمه بهتر است به دنبال یقه پیک باشید چرا که هماهنگی بیشتری با هم دارند.

ار بخواهید به یک مجلس عروسی بروید و یا در یک مراسم رسمی سخنرانی کنید، می‌توانید از کت با یخه شال استعمال کنید. این یقه‌های هیچگونه بریدگی و عوض دوختی ندارند و مانند یک شال در اطراف کت دوخته شده‌اند. معمولا مال‌التجاره این شال‌ها را نیز از جنس مخمل و ساتن در نظر می‌گیرند که جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

طرح جیب بلیزر بیشتر برای نگارگری پالتو، بارانی و کت‌های مردانه به حرفه می‌رود و طرفداران بسیاری دارد. طراحی نوک تیز در گوشه و تاچند تکه بودن گریبان از ویژگی‌های اصلی یقه بلیزر است.

این مدل یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های یقه است که شباهت زیادی به یخه بلیزر دارد. این مدل ایضاً بیشتر در پالتو‌ها کاربرد داشته و به صورت برگردان دوخته می‌شود.

کت و شلوار سفید زنانه برای عقد | شرایط و مقررات -- با کیفیت ترین

نظرات ثبت شده توسط کاربران در وب ‌سایت، تجربه یا معلومات شخصی آنها در مورد محصولات است و به‌جهت نظردهنده و ست‌من ایجاد مسئولیت نمی‌کند. نظر باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استعمال از خدمات پس از فروش با امور مشتریان ست‌من (شماره تلفن‌ تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با گزینش موضوع تعاقب توصیه یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید. به منظور ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادات ، انتقاد یا بث‌الشکوی های خود از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به ایمیل آدرس ایمیل ارسال کنید.

11 الی 22 - همه روزه حتی روزهای تعطیل

ما به شما تمامی اخبار حراج ها و امر ها را اطلاع رسانی میکنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به پوشاک مردانه ست من می باشد. 2023©

مطالب برگزیده