طرف Burberry Covid با بیسکوی ذخیره شده

باربری همچنان محدودیت‌های کووید-19 را ادامه می‌دهد که شپش‌های گروه بریتانیایی در حال بازگشت به همه‌گیری هستند. در ارقام خود Burberry که فروش سه ماهه اول 35 درصد کاهش یافت، چین که یک بازار است. قبل از همه‌گیری، خریداران چینی متکی بودند که در خارج از کشور به عنوان گردشگران خرج می‌کردند. بنابراین محدودیت‌های ادامه دار، هیئت داوران ویژه عملکرد باربری را با هالور برجسته مواجه کرد. بدون احتساب چین، فروش جهانی 16 درصد بود، اما حدود 1 درصد را شامل می شود. اما به نظر می رسد روشن تر وجود دارد - از زمانی که فروشگاه ها در ژوئن بازگشایی شدند، مکمل آن "دلگرم کننده" بوده است. جاناتان آکروئید، مدیر عامل باربری، مدیر عامل شرکت باربری، جاناتان آکروئید، «زمانی که طرح محلی EMEIA (اروپا، شرق، هند و آفریقا) ما را تحت تأثیر قرار داد، ادامه زندگی ما تحت تأثیر قرار گرفت. باربری لولا عملکرد خوبی داشته است «دسته‌ها و لباس‌های بیرونی ما همچنان کاشی‌کاری در سرزمین اصلی و فعال‌سازی نشان‌های دولتی ما باعث افزایش تعامل واحد شد. "در حالی که روند رو به جلو اقتصاد کلان باعث ایجاد عدم اطمینان کوتاه مدت می شود، ما ناامید نیستیم و رشد خود را افزایش می دهیم." ارتش میدانی در مورد بحران هزینه زندگی، روسایی که "فعالانه باد مخالف تورم هستند". معمایی که فروش EMEIA در مقایسه با سال قرنطینه ۴۷ درصد رشد کرده است. فروش گردشگران آمریکایی به منطقه بازگشتند. فروش در قاره آمریکا در مقایسه با میزان فروش در سال جاری 4 درصد کاهش یافته است. باربری اضافه کرد که لباس‌های بیرونی و کیف‌ها در اینجا کار می‌کنند. به طور کلی، کیف دستی لولا در سرزمین اصلی آن به اندازه شکل های باربری عمل می کرد. لباس‌های بارانی و کاپشن‌های این شرکت بسیار برجسته بودند.

مطالب برگزیده