دستگاه لیزر تیتانیوم یا الکساندر | خرید دستگاه لیزر تیتانیوم -- همیشه در کنار شماییم

لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم یا الکساندر | خرید لیزر تیتانیوم -- همیشه در کنار شماییم

Soprano Titanium ی کارآمد برای رفع موهای زائد است که دارای ویژگی های ارتقا یافته برای تداوی های سریع تر، ایمن تر و راحت تر است. این برای انواع پوست و رنگ های متنوع شایسته است. درزمینه محصول و ویژگی ها و فناوری های آن بیشتر بدانید.

برای خرید لیزر تیتانیوم 2022، ساخت کمپانی آرگون مدیکال میتوانید با ما تماس بگیرید. برای وصول اطلاعات اعم از کاتالوگ و فیلم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا در انتخاب لیزر مو برای ابتیاع و سبیل اندازی کلینیک خود مشاوره رایگان و تخصصی بگیرید.

سوپرانو تیتانیوم از فناوری دیود خوشه‌ای سه‌گانه استفاده می‌کند که به طور موثر درمان لیزر موهای زائد را ارائه می‌کند. فناوری دیود خوشه‌ای Trio سه طول موج مختلف از همه Alex 755m، Speed 810nm و YAG 1064nm را ارائه می‌دهد.

این کارایی سوپرانو تیتانیوم را از بهر هدف قرار دادن انواع و رنگ های مختلف افزایش می دهد. دارای فناوری In-Motion است که به اپلیکاتورها تجویز می دهد این‌اندازه بار از قلمرو تداوی عبور کنند. سیستم لیزر دارای ویژگی های پیشرفته نیز می باشد. سرعت درمان را افزایش می دهد و راحتی بیمار را پشتوانه می کند.

لیزر تیتانیوم اقساطی | لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم -- سال 1400

همانطور که گفته شد انواع لیزر موهای زائد مانند لیزر دایود . لیزر الکسانداریت و لیزر کندلا وجود دارد .

لیزر سوپرانو ایس تیتانیوم با آخرین تکنولوژی‌ها و توانمندی‌ها تولید و طرح‌ریزی شده است .

علاوه بر این نکته بسیار پراهمیت و جذاب این است که اپراتوری لیزر سوپرانو تیتانیوم نیز فاحش فارغ‌البال و سریع است .

مدت زمان لیزر فول بادی نیز با این تقریبا می باشد .

ظاهر شیک و جذابی هم که لیزر آلما دارد میتواند به کلینیک شما خوبرویی و ارج ببخشد .

همانطور که می دانید و جزو معروف ترین و پرفروش ترین ‌های لیزر در ایران هستند .

اما سوالی که از ما پرسیده می‌شود این است که لیزر پلاتینیوم بهتر است یا کندلا ؟

در جواب باید بگوییم که از نظر کارایی و نتیجه هر دو تقریبا عدیل یکدیگرند .

اما لیزر کندلا می باشد اما تیتانیوم هر را دارد .

های لیزر تیتانیوم | زیباترین خرید خرید دستگاه لیزر تیتانیوم لیزر تیتانیوم (Titanium) -

اما مهمترین ویژگی که با خرید لیزر تیتانیوم که این برخوردار بودن از نیرو شات فوق می باشد به طوری که با هر بار شات زدن قسمت وفور از موهای زائد را هدف قرار می دهد و این مسئله وقت زمان لیزر را به حداقل میرساند و باعث می شود جلسات کمتری درمان ادامه داشته باشد.و این شات نواختن بالا راندمان کلینیک های حسن را بی‌نهایت بالا خواهد سرما ، یعنی شماره بیمار بیشتر را میتوان لیزر مو زائد کرد.

فرآیند لیزر توسط لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم، با گرم شدن پوست همقدم است یعنی دقیقا اشعه تابنده شده از پوست عبور کرده و بدون اسیب رساندن به سلول های سالم پوست به فولیکول های مو برخورد کرده و باعث تخریب آنها میشود.

و حتماً این حرارت می تواند باعث سوختگی ورقه شود. برای رفع این مشکل در لیزر تیتانیوم درایت‌ها مهم اندیشیده شده است و به کار حمل کردن سیستم خنک کننده مترقی در این باعث جلوگیری از گرم شدن پوست می شود و تا حد زیادی درد را کاهش می دهد.شرایط متوعی برای قرار دادیم که با تماس با حصه فروش از این شرایط واقف خواهید شد.

عوارض لیزر تیتانیوم

از جمله نتایج بیماران استفاده از لیزر تیتانیوم می توان به مشکلات زیر اشاره کرد: 1. سوختن پوست. 2. آسیب پذیری در زیر پوست. 3. درد و سوزش پس از استفاده از . 4. ترس از آشفتگی پوست. 5. رنگ بدن تغییر یافتن. 6. حساسیت پوستی. 7. نارسایی پوستی. 8. بروز نارسایی پوستی. 9. افزایش خطر بیماری های پوستی. 10. عوارض طولانی مدت.

مطالب برگزیده